To już ostatni post

Cześć, pamiętacie mnie jeszcze 😅? 

Jak sam tytuł wskazuje, po prawie 5 latach postanowiłam ostatecznie zamknąć tego bloga, a także zakończyć swoją aktywność we wszelkich mediach społecznościowych powiązanych ze Star Stable (mogliście się już tego domyślić wcześniej, bo np. na moim facebookowym profilu niedługo minie rok odkąd wstawiłam ostatni post). Przyznam szczerze, że sama gra, jak i blogowanie o niej najzwyczajniej w świecie nie interesuje mnie już tak bardzo jak kiedyś i nie daje mi zbytnio satysfakcji. Mimo tego nie przestaję grać i od czasu do czasu będziecie mogli spotkać mnie na serwerze Emerald Forest trenującą swoje pikselowe szkapy.

Dziękuję, że byliście że mną przez te wszystkie lata i cóż... Nie mogę już napisać ''do zobaczenia w następnym poście'', ale za to mogę napisać, że ściskam Was cieplutko i żebyście się trzymali w tych ciężkich czasach jakie teraz mamy.

Żegnajcie 💕!

Komentarze

Prześlij komentarz