Zima na Jorviku i 22 poziom + spoilery zimowych nowości

 Post, jak sam tytuł wskazuje, zawiera spoilery. Jeżeli jest to dla Ciebie problem - nie czytaj dalej

-Witam-

Rok 2021 powoli dobiega końca. Rozpoczął się grudzień, a wraz z nim na Jorviku zapanowała świąteczna atmosfera, którą większość z nas tak bardzo lubi. W tym poście przyjrzymy się z bliska co przyniosła ostatnia aktualizacja, a także rzucimy okiem na to, co jeszcze szykuje dla nas zespół.


22 poziom

Zanim jednak przejdziemy do głównego tematu i spoilerów, napomknę, że wreszcie udało mi się osiągnąć 22 poziom. Było to dla mnie dość niespodziewane, bo doszło do tego gdy otworzyłam jeden z prezentów pod choinką w Zimowej Wiosce. Wnioskując po zaistniałej sytuacji, były tam punkty doświadczenia dla postaci, ale ile? Tego nie wiem, gdyż nie sprawdzałam ile mi wtedy do 22 poziomu brakowało. Zakładam, że ponad 200 na pewno 😅



Zima na Jorviku

Nie będziemy rozwodzić się nad tym, że zespół próbując sprawić, żeby pogoda w Jorvik przypominała bardziej zimową, znów nic nie zrobił z tą piękną, wciąż zieloną roślinnością na wyspie. No cóż, rozumiem, że byłoby to dla nich dosyć czasochłonne i myślę, że nieopłacalne, więc przejdźmy do ciekawszej rzeczy. Mam na myśli Zimową Wioskę, która ku mojemu zaskoczeniu, zupełnie tak niespodziewanie jak wbicie przeze mnie 22 poziomu, przeszła swoją małą renowację. Przyznam, że z początku nie byłam zbyt zadowolona z tego faktu, gdyż ledwo co zdążyłam przyzwyczaić się do niej w jej starszej wersji i zaczęłam traktować ją jako taką tradycję z całkiem fajnymi wspomnieniami i klimatem, a ona już zmieniła swój wygląd. Nie są to jakieś gigantyczne zmiany, ale jednak wciąż. Mimo wszystko Wioska wygląda teraz o wiele ciekawiej i lepiej. (Nie bójcie się, w centrum Wioski wciąż stoi choinka pod którą każdego dnia grudnia pojawiają się nowe prezenty, które czekać na nas będą aż do 12 stycznia!)








Bonusowa ciekawostka

Na końcu opisu pierwszej grudniowej aktualizacji zespół podał nam informację na temat pojawienia się w grze nowych zimowych koni. Na temat jednego z nich udało mi się znaleźć trochę informacji. Zawarte są one w jednym z filmików na kanale C.C.Creations. To nie wszystko! Zobaczmy co jeszcze szykuje dla nas zespół tej zimy.

 

Shadowshield i Snowdancer - magiczne konie arabskie

 Zacznijmy od tego co zapewne interesuje Was najbardziej. Magiczne arabki o wyżej wspomnianych nazwach zawitają do Jorviku już w następnym tygodniu. Ich wygląd mnie nie zachwycił, ale biorę na poprawkę to, że nie jest to jeszcze finalny efekt pracy nad nimi. 


Z tego co widać na filmiku, konie mają specjalną animację przypominającą taniec na tylnych kopytach.




Swoją drogą, jeden z tych koni widoczny jest na obrazku wyświetlającym się m.in. na głównej stronie SSO.


Nowe zwierzątka do torby

Pamiętacie pingwina i sowę z zeszłego roku? W tym roku pojawią się ich nowi przyjaciele z tych samych gatunków! Pingwin jest nagrodą za 80 Gorących Życzeń. Myślę, że sowa będzie dostępny w sklepiku ze zwierzętami w Zimowej Wiosce, w której aktualnie jest tylko piesek z (o ile się nie mylę) zeszłego roku. Natomiast jeżeli chodzi o lisy polarne, które również pokazane były na filmiku - są one dostępne w świątecznym pakiecie Star Coins już teraz, z wyjątkiem jednego  nich - czarnego, który nie wiem czy również będzie pełnił rolę prezentu czy będzie do kupienia, a może jako nagroda za zadania lub Gorące Życzenia?




Horse 

 Pakiety Star Coins z liskami i przy okazji z całkowicie nowym zestawem ciuchów i sprzętu

 

 

W filmiku pokazana była jeszcze masa innych nowych ciuchów i sprzętu, ale uznałam, że nie ma sensu wstawiać tu tysiąca screenów i pokazałam tylko te najbardziej interesujące (moim zdaniem). Jeżeli chcecie zobaczyć resztę, odsyłam do źródła:  https://www.youtube.com/watch?v=BaD8Tm6Pqlo

 

To by było na tyle w dzisiejszym poście! Do zobaczenia w następnym!

 

 

 

Komentarze