Co to za koń?

 Zapraszam na post!

Witam ponownie

W trakcie pisania tego posta mija niecałe pół godziny, odkąd na instagramowym profilu Star Stable pojawiła się mała zajawka, z którą powiązane jest nowe wyzwanie od zespołu gry. #WhosThatHorse - bo taką nazwę ono nosi - to kolejny challenge polegający na tworzeniu prac plastycznych, więc nie będziemy się nim zajmować. Ten, kto chce wziąć w nim udział, niech bierze - po więcej na jego temat zapraszam tu. Przejdźmy do wyżej wspomnianej zajawki. 

Co to za koń? Potrafisz zgadnąć?

 

Opis do tego zdjęcia mówi nam, że jest to nowa rasa, która niedługo pojawi się w Jorvik. Co więcej jest ona zupełnie unikalna. Twórcy poinformowali nas również o nadchodzących, nieco bardziej treściwych zapowiedziach tyczących się tego stworzenia. Jak na ten czas pozostaje nam tylko domyślać się jaka rasa może to być.

Pozwólcie, że podzielę się z Wami moją małą teorią. 


Jeżeli mam być szczera powyższa sylwetka nie jest w 100% podobna do żadnej istniejącej rasy. Ani to szetland, ani island, ani koń przewalskiego czy też koń jakucki. Zresztą żadna z wymienionych ras ( i z tych nie wymienionych też) nie będzie dla naszej pikselowej wysepki ''unikalna''. Z racji tego możemy być pewni, że rasa ta będzie stworzona na potrzeby gry, zupełnie tak, jak jorvik gorącokrwisty bądź goniec runiczny czy dziki koń jorveski. 

Zbliża się Halloween. Myślę, że stworek ten jest z tym wydarzeniem silnie powiązany. W zeszłym roku z okazji tego święta pojawiły dwa konie-potworki, którymi były Woodear i Pepita. Wcale nie zdziwiłoby mnie, gdyby w grze pojawił się koń-wilk bądź koń-yeti, do których ze względu na swoje obfite futro jest całkiem podobny. 

*Próbowałam doszukać się halloweenowej legendy, która mówi coś na temat podejrzanego konia grasującego po jorvickich lasach (zważywszy na otoczenie w którym jest przedstawiony), ale nie udało mi się znaleźć nic takiego. Uważnie przyglądałam się nawet trailerowi dodanych w środę magicznych koni, jednak tam również nie znalazłam nic, co pomogłoby w rozszyfrowaniu ''tożsamości'' konia z zajawki, choć liczyłam na sytuację taką, jak przy Pepicie pokazanej nieśmiało na trailerze pewnej rasy.

 

Myślę, że twórcy najzwyczajniej w świecie przyszykowali dla nas nowego magicznego konia na Halloween, który będzie miał swój własny unikatowy model. Być może ma on nawet swojego końskiego towarzysza, który również zostanie nam niebawem przedstawiony w przyszłych zapowiedziach.


To tyle na dziś. Pozdrawiam i do zobaczenia niedługo!



 

 







Komentarze