Poszukiwań osiołków ciąg dalszy + nowe kody

Jeżeli masz problem z odnalezieniem kolejnych 10 osiołków, które uciekły Mary - ten post jest właśnie dla Ciebie!


Poszukiwania osiołków nie dobiegły jeszcze końca. Kolejne 10 czeka rozsiane po mapce aż je znajdziemy i zaprowadzimy do właścicielki. Tym razem jednak poszukiwania nie będą takie łatwe. Osiołki okazały się mieć niezły temperament. Uparte osiołki nie będą dla ciebie problemem, jeżeli będziesz postępował według wskazówek jakie tu znajdziesz. Zaczynajmy!


Stajnia Jorvik

Współrzędne: X: 37 Y: 255. Jak po samym zdjęciu widać, aby osiołek pokazał się nam, musimy wziąć udział w Zawodach Stajni Jorvik dostępnych u Barbary za Stajnią Jorvik. 


Wyspa Padok

Osiołek znajduje się po drugiej stronie mostu prowadzącego na wyspę Złamany Ząb (X: 44 Y: 272) . Aby przekonać go, żeby do nas podszedł musimy wykonać animację ukłonu.



Farma Złota Ostroga

 X: 86, Y: 234. Aby zabrać ze sobą tego osiołka należy nakarmić go ciastem cytrynowym, które dostępne jest np. w kawiarni Stajniabucks w Jarlaheim (najlepiej kupić dwa ciasta od razu, bo kolejna porcja będzie potrzebna nam do innego osiołka). 


Zielona Dolina

Współrzędne: X: 100 Y: 248, na trasie wyścigu w Zielonej Dolinie. Osiołek pokaże się tylko podczas  Wyzwania wyścigu w Zielonej Dolinie dostępnego u Morgany.


Współrzędne: X:112 ,Y: 246, na trasie Wyzwania wyścigu w Zielonej Dolinie. Aby nie wystraszyć osiołka musimy się do niego podkraść kucając za pomocą wciśnięcia klawisza ctrl, a następnie podchodząc w jego stronę i klikając na niego, żeby podążał za nami.


Zapomniane Pola

Współrzędne: X: 90 Y: 192, Farma Unfortunate Dews. Tutaj również nie obejdzie się bez ciasta cytrynowego. 



Współrzędne: X: 77 Y: 207, Farma Unfortunate Dews. Aby nie wystraszyć osiołka musimy się do niego podkraść kucając za pomocą wciśnięcia klawisza ctrl, a następnie podchodząc w jego stronę i klikając na niego, żeby podążał za nami.



Współrzędne: X: 80 Y: 175. Temu osiołkowi także musimy się ukłonić, żeby do nas zszedł. Nie zapominajmy też o kliknięciu na osiołka gdy po zejściu zatrzyma się. Inaczej nie będzie za nami podążał.




Osiołki, które potrzebują iść w parze, by pozostać przy Mary

Droga do Jarlaheim, X: 66, Y: 260                     Wybrzeże Szarej Mgły, X: 145 Y: 245



Oto i nasza nagroda za odnalezienie wszystkich 20 osiołków:




Nowe kody

Wspominałam w tytule o nowych kodach. Oto i one:

OPENHOUSERED:



OPENHOUSEBLUE:




To tyle na dziś.

Pozdrawiam i do zobaczenia następnym razem!
                                           

Komentarze