Vega?

Zapraszam na post!

 

Witajcie! Jakiś czas temu na oficjalnym Instagramie Star Stable pojawiła się mała zajawka tego, co zawita do Jorvik już niedługo. Mowa tu o Vedze i nie, nie chodzi mi tu o naszego polskiego reżysera. Chodzi mi o stworzenie, które śmiało moglibyśmy nazwać ''kumplem'' dobrze znanego nam Zercyka i zostało przedstawione na króciutkim filmiku. W ramach przypomnienia - Zercyk jest magicznym zwierzęciem stworzonym z pragnień wielu jeźdźców z Jorvik. Trochę w nim zebry, trochę kucyka, a na dodatek jego czoło zdobi wzór, który od czasu do czasu świeci na fioletowo. Stworzenie to wydaje z siebie dosyć ciekawe dźwięki podczas dębowania.




Vega, o którym mówimy jest koniem do Zercyka bardzo podobnym. Po poniższym filmiku jestem w stanie go sobie wyobrazić. Pewnie różnić go od swojego ''kumpla'' będzie tylko kolor sierści i oczu oraz wzór na głowie, ewentualnie styl grzywy i ogona.







Na razie nic nie wiadomo na temat tego kiedy dokładnie zostanie dodany, ani na temat tego ile będzie kosztował. Przypuszczam, że jego cena będzie podobna do ceny Zercyka, czyli ponad 500 Star Coins. Być może pojawienie się Vegi w Jorvik ma coś wspólnego z tym, co czeka nas w następnym tygodniu?


https://www.starstable.com/pl/article/8071


Mimo tego, że nie widziałam Vegi w całości, to już szykuję miejsce na niego w swojej stajni. Nie mogę odpuścić sobie żadnego z tych magicznych, kolorowych koni jakie pojawiają się w Star Stable, gdyż bardzo je lubię, o czym już nie raz pisałam 😛.


To na tyle w dzisiejszym poście! Ściskam i do następnego razu 💕!

Komentarze