Ukryte gwiazdki w Mistfall!

Jak obiecałam, tak też zrobiłam 😉 A oto i wpis, który mam nadzieję, że pomoże Wam w odszukaniu wszystkich dostępnych jak na ten czas, gwiazdek w Mistfall 😁 W poszukiwaniach pomogła mi przede wszystkim Layla Farball, która wskazywała mi miejca, w których są gwiazdki, a Mai Mightybaker dziękuję za to, że towarzyszyła mi i Layli w poszukiwaniach 😁 Zaczynajmy!

 Gwiazdka numer 1 (współrzędne na mapce: X:325, Y: 312, Stępka)

Gwiazdka numer 2 (współrzędne na mapce: X: 332, Y: 304, trzeba wskoczyć na górkę, przejść przez pień drzewa i wejść taką ''szczelinę'')

Gwiazdka numer 3 ( Żeby ją znaleźć, trzeba wejść do kolejnej szczeliny na Ścieżce Birka, której zdjęcie zamieściłam poniżej - szczelina znajduję się naprzeciwko mnie, jej współrzędne na mapce to: X: 305, Y: 225, Ścieżka Birka )

Kiedy już przejdziecie przez szczelinę, to gwiazdkę znajdziecie w tym miejscu. Współrzędne na mapce to: X: 305, Y: 254, Ścieżka Birka.

Gwiazdka numer 4 (współrzędne na mapce: X: 310, Y: 259, Ścieżka Birka - Gospodarstwo Birka ) Żeby dotrzeć do Gospodarstwa Birka, musimy skręcić tu:

Tu powinna być gwiazdka:

Gwiazdka numer 5 (niestety nie mogę podać Wam współrzędnych na mapce, ponieważ jest ona po prostu za wąska i nie widzę ich) Żeby ją znaleźć musimy pojechać na Posterunek Strażników Leśnych W Południowym Mistfall i jechać tą ścieżką przede mną, cały czas:

Następnie wjechać w tą szczelinę:


Kiedy już to zrobicie, gwiazdkę znajdziecie tu:

Gwiazdka numer 6. Żeby ją znaleźć potrzebna nam będzie marchewka, którą znajdziemy tu,w Dundull: (będzie leżała na ziemi, musimy ją podnieść)


Następnie z marchewką musimy udać się do króliczej nory i włożyć ją do niej. Powinien wtedy wyskoczyć z niej królik, zabrać ją, a następnie ukaże nam się gwiazdka. Niestety znowu nie mam jak podać Wam współrzędnych, więc poniżej zamieściłam zdjęcie, gdzie mniej-więcej powinno się jechać, żeby znaleźć tę norkę.

Żeby dotrzeć do norki, jedźcie na wprost, pod tą górkę. Pod krzakami powinna być norka.


Gwiazdka pokaże nam się w tym miejscu:



Jak wiemy, w aktualizacji dodano 8 gwiazdek, jednak dostępne dla nas jest tylko 6. Jeżeli chodzi o te 2 pozostałe, więcej o nich mamy dowiedzieć się już w kolejnej aktualizacji 😉.

To na tyle w dzisiejszym wpisie! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru 💙




Komentarze