Kilka słów o moim klubie
Jak sam tytuł wskazuje - w dzisiejszym poście opowiem Wam trochę o klubie, którego jestem właścicielką - chodzi mi o Pink Ponies Army! Mam nadzieję, że ten post zainteresuje każdego, który szuka jakiegoś porządnego klubu na Star Stable 😉 Zaczynajmy!
Mój klub powstał dnia 12 sierpnia 2017 roku. Jak na ten czas liczy on 35 członków ( łącznie ze mną 36 ). W opiece nad Armią Różowych Kucyków pomagają mi 3 wspaniałe liderki: Maria Mcday, Alexis Deerpeak oraz Haley Southball. Znam te dziewczyny bardzo długo, więc darzę je ogromnym zaufaniem i powierzam im prowadzenie spotkań podczas moją nieobecność, opiekę nad klubem ( również wtedy, kiedy mnie nie ma) oraz prowadzenie naszej klubowej grupy na Facebook'u . Według mnie, spisują się one genialnie w roli liderek, chociaż teraz nie za często widuję je zalogowane, gdyż mają one dużo innych obowiązków - tych w ''realu'' 😛 - Chodzi mi tutaj głównie o szkołę, naukę itp. Jeżeli jesteśmy już w temacie obowiązków, to wypadałoby wspomnieć, że sama często też nie znajduję czasu na przeprowadzanie spotkań, rajdy klubowe itp. - jak widzicie, prowadzenie klubu bez pomocy moich kochanych liderek (które i tak starają się logować na Star Stable w wolnych chwilach) bywa trudne, ale dość już o tym 😜 - Dodam jeszcze tylko, że mała aktywność w klubie spowodowana jest właśnie z wyżej wspomnianych powodów. Pewnie teraz chcecie dowiedzieć się trochę o regułach w klubie? Zanim je Wam wypiszę, powiem tylko, że wymyśliłam reguły tak, żeby pasowały każdemu, np. strój klubowy, koń i rzeczy w tym stylu nie są obowiązkowe, gdyż z własnego doświadczenia wiem, że nie każdego stać, lub chce wydawać Star Coins/ Szylingi Jorvik na ciuchy, konia itd. Tak więc zaprezentuję Wam reguły panujące w klubie Pink Ponies Army!1. Przestrzegamy reguł - to chyba oczywiste 😝
2. Za częste nie przestrzeganie reguł obniżam rangę, a w najgorszym wypadku wywalam z klubu.
3. Szanujemy siebie nawzajem.
4. Nie wyzywamy nikogo.
5. Nie przeklinamy ( po angielsku też nie pozwalam przeklinać 😛)
6. Staramy się być na wszystkich rajdach, spotkaniach itp.
7. Pomagamy sobie nawzajem.
8. Staramy się ze sobą NIE KŁÓCIĆ.
9. Jeżeli właścicielka klubu (ja) będzie nieobecna, to słuchamy się liderek.
10. Nie prosimy o wyższe rangi - podwyższam je Wam za aktywność.
11. Jeżeli będziecie mieli z czymś jakiś problem - zgłoście to mi lub liderce.
12. Jeżeli nie będziecie mogli być na spotkaniu lub rajdzie itp. - poinformujcie mnie o tym.
13. Nie spamimy.
- Takie zasady chyba każdemu pasują 😊
Zapewne wielu z Was ciekawi plan tygodnia, prawda? Chciałabym powiedzieć, że ulega on zmianie w czasie wakacji. Wszystkie spotkania, rajdy lub ogniska, tudzież pikniki, które w roku szkolnym są nieobowiązkowe, stają się obowiązkowe. Nie znaczy to jednak, że nie przyjmuję do wiadomości tego, że ktoś po prostu nie ma na nie czasu 😉. Aktualny plan wygląda tak:
Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek i piątek jest wolny z powodu szkoły, natomiast w soboty i w niedziele członkowie klubu mogą organizować sobie rajdy, zabawy, wspólne trenowanie koni, spotkania, pikniki i ogólnie co dusza zapragnie 😛 Dlaczego ja nie mogę w tym uczestniczyć/organizować tego? - odpowiedź jest prosta: nie mam czasu 😔.
Na zakończenie napiszę jeszcze, że do klubu dołączać mogą zarówno gracze z członkostwem Star Rider, jak i ci nie posiadający tego członkostwa 😉Jeżeli chodzi o to, od jakiego poziomu przyjmuję do klubu, to odpowiedź brzmi: od każdego! (Psst - dodam też, że ja, jak na właścicielkę klubu jestem baaardzo wyrozumiałą osobą, więc zdarza mi się od czasu do czasu pozwolić Wam nieco naruszyć reguły 😜)
To na tyle w tym poście! Mam dużą nadzieję, że jeżeli szukasz klubu, to mój Cię zainteresował i masz ochotę stanąć w szeregach Armii Różowych Kucyków 😝 Pozdrawiam Was serdecznie i razem z członkami mojego klubu życzę udanej przerwy świątecznej! 💙💙💙
Komentarze
Prześlij komentarz