Jak umilić sobie wbijanie reputacji?

Zapraszaszam do przeczytania!

Wbijanie reputacji niekiedy potrafi nas ogromnie nudzić. Robienie tych samych zadań codziennych każdego dnia... I jeszcze ten moment, kiedy już cieszymy się, że wbiliśmy, a jednak brakuje nam jakiejś małej ilości punktów do końca, więc musimy czekać jeszcze dzień dłużej. W tym poście wypiszę Wam kilka porad, których zastosowanie powinno umilić wbijanie reputacji!

1. Muzyka
Ja osobiście kocham słuchać muzyki, więc przy trenowaniu, robieniu zadań bądź wbijaniu reputacji jest to mój element nieodłączny 😝. Tak więc jeżeli tak samo jak ja lubicie muzykę, a została Wam jeszcze jakaś reputacja, to łapcie za swoje MP3, MP4, telefon czy co kolwiek, na którym można słuchać muzyki i do dzieła!

2. Wbijajcie reputację razem ze znajomym!
Jeżeli macie znajomego, który do wbicia ma tę samą reputację co Wy, to zapytajcie się czy ma może ochotę na to, aby powbijać ją z Wami 😊.

3. Nie zaczynajcie od tych najlżejszych!
Według mnie, najlepiej zacząć od tych najgorszych, aby pod koniec, kiedy zostają już same lekkie, mieć po prostu łatwiej.

4. Wbijajcie reputacje po kolei!
Najlepiej będzie, jeżeli wybierzecie sobie jedną do wbicia, a nie robić 10 różnych jednego dnia, bo możecie się, że tak to ujmę, zmęczyć. (No chyba, że zostały Wam tylko 2-3 reputacje, wtedy bardziej opłaca się robić każdą w jednym dniu 😛)

5. Mała nagroda
Kto nie lubi słodyczy 😊? Ktoś na pewno, ale ja na 100% do tych ludzi nie należę i Wy pewnie też 😝. Za każdą wbitą reputację możecie zrobić sobie małą nagrodę pod postacią jakiejś słodkiej przekąski, lub czegokolwiek, co bardzo lubicie jeść ^^  To chyba jednak trochę motywuje do wbijania repki, co nie 😝?
To by było na tyle! Mam nadzieję, że pomogłam Wam chociaż trochę 😝. Do zobaczenia w następnym poście!

Komentarze