Lokalizacje listów walentynkowych!

Cześć! Jak sam tytuł wskazuje - w tym poście wypiszę Wam lokalizacje listów walentynkowych. Uprzedzam, że każdy gracz ma liściki walentynkowe w tej samej okolicy, owszem, lecz w różnych miejscach!

1. Okolice Zamku Srebrnej Polany. Ja miałam list w tym miejscu:


2. Okolice Kaplicy Doyla. Ja liścik znalazłam w tym miejscu:



3. Plaża Moorland i okolice. Ja swoje listy znalazłam tu:



4. Wioska Zachodniego Przylądka (Dolina Złotych Wzgórz). Mój list był tu:




5. Złota Droga (Dolina Złotych Wzgórz) i jej okolice. Mój list znalazłam tu:


6. Farma Goldspurów (Jarlaheim) i jej okolice. Mój list był tu:





7. Po drugiej stronie mostu w Valedale (Tam gdzie jest stajnia czy też dom Elizabeth). Ja mój list znalazłam tu:






8. Wieża w Forcie Pinta. Ja miałam swój list tu:

To by było na tyle! Ściskam i do następnego wpisu!

Komentarze